Vysoce kvalitní ochrana podvozků automobilů. Vynikající přilnavost, zůstává flexibilní. Odolný vůči povětrnostním vlivům. Odolný vůči slabým kyselinám a solím. Excelentní ochrana před korozí. zvuková izolace, nepřelakovatelný. Není vhodné použít pro nové vozy ošetřené voskovým ochranným nástřikem.
Použití:
Před použitím: Odstraňte uvolněný starý lak a rez a obruste povrch.
Použití: Povrch by měl být čistý, suchý a odmaštěný. Sprej by měl mít pokojovou teplotu. Nejlepší teplota pro zpracování je 15 až 25 °C. Před použitím sprej protřepejte po dobu 2 minut a nastříkejte vzorek. Vzdálenost k povrchu, který má být ošetřen, by měl být cca 25 až 30 cm. Lak naneste v několika tenkých vrstvách.
Po použití: Vyčistěte ventil (otočte sprej vzhůru nohama, stiskněte trysku přibližně na 5 sekund).
Doba schnutí závisí na okolní teplotě, vlhkosti vzduchu a tloušťce naneseného laku.
Standardní věty o nebezpečnosti
H222-H229 Extrémně hořlavý aerosol. Nádoba je pod tlakem: při zahřívání se může roztrhnout.
H315 Dráždí kůži.
H319 Způsobuje vážné podráždění očí.
H336 Může způsobit ospalost nebo závratě.
H411 Toxický pro vodní organismy, s dlouhodobými účinky.
Param